joi, 5 iulie 2012

Trifoiul cu patru foi este real


Așa este, trifoiul cu patru foi este foarte real și îl poți găsi peste tot, în parcuri, grădini, oriunde cresc trifoii, cu condiția să fii atent când treci pe lângă ei. 

Și acum îmi amintesc cum am găsit primul meu trifoi. Mergeam pe un drum de munte, iar de o parte și de alta   creșteau foarte mulți trifoi. Atunci am început să-mi amintesc cum eram copil și căutam în iarbă un trifoi cu patru foi, dar niciodată nu-l găseam. Mă luasem după alți copii și plină de speranță, îl căutam, crezând că îmi va aduce noroc. Nu de puține ori aveam iluzia că l-am găsit, iar când să-l iau, descopeream că erau doar doi trifoi suprapuși. Plimbându-mă, îmi spuneam foarte sigură: „Trifoiul cu patru foi este un mit.”. Credeam că experiența de până atunci demonstrase această afirmație. Și când eram eu mai sigură de acest adevăr, iată că văd unul. Îl iau plină de uimire, dar nici nu apuc să mă dezmeticesc bine, că mai văd încă unul. Cred că găsisem vreo șapte trifoi în total! De atunci am mai găsit foarte mulți, în fiecare primăvară și vară. Chiar și cu cinci foi, aceștia sunt mai rari.

Foarte important: dacă ai găsit unul, uită-te atent în jur, este foarte posibil să-l găsești și pe al doilea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu